ضرب و شتم مشتری سایپا در نمایندگی این شركت

ضرب و شتم مشتری سایپا در نمایندگی این شركت به گزارش آچار چند روز پیش، یكی از مشتریان سایپا در یكی از نمایندگی های این شركت در كرمان به دنبال انتقاد از طولانی شدن زمان تحویل خودروی ثبت نامی خود، مورد ضرب و شتم مدیر این نمایندگی قرار گرفت.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، این بانو كه طبق گفته خودش ۱۴ ماه پیش با پرداخت ۳۱ میلیون تومان مبادرت به ثبت نام برای خرید یك دستگاه خودرو با موعد تحویل سه ماهه كرده ولی هنوز خودروی خویش را تحویل نگرفته است، برای چندمین بار به نمایندگی رسمی این شركت مراجعه نموده و خواهان تحویل خودرو شد، اما این دفعه مورد فحاشی و ضرب و شتم مسئول این نمایندگی قرار گرفت.
به قول این مشتری، در ابتدا مسئول این نمایندگی اظهار كرده كه خودرو موجود نیست و با كنایه به او گفته كه باید خودرو را از فرانسه تحویل بگیرد! ضمن اینكه به صراحت به وی اعلام نمود كه هیچ ضرر و زیانی از بابت تأخیر در تحویل خودرو به وی پرداخت نخواهد شد و سپس این فرد آغاز به فحاشی و ضرب و شتم این مشتری كرد. بعد از آنكه مشتری سوار خودرو شده تا به كلانتری رفته و از فرد خاطی شكایت كند، این فرد به سمت وی حمله ور شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.
بعد از گذشت ساعاتی، رئیس این نمایندگی با مشتری تماس گرفته و با اشاره به اینكه اگر فیلم فحاشی و ضرب و شتم نماینده را پخش كند، دستش به هیچ جا نخواهد رسید، به وی اخطار داد كه در صورت انتشار فیلم، خودرو به وی تحویل داده نخواهد شد و شركت سایپا با پخش یك «شوی تبلیغاتی» از كنار مبحث به راحتی عبور خواهد نمود. نمایندگی هم برای چند روز تعلیق خواهد شد و سپس كارش را از سر خواهد گرفت.
به دنبال این اتفاق كه فیلم آن در شبكه های اجتماعی هم به شكل گسترده انتشار یافت، نماینده ویژه مدیر عامل سایپا اعلام نمود كه این مورد به سرعت مورد پیگیری قرار گرفته و از این مشتری دلجویی شده است.
عبدالله بابایی در ادامه اظهار نمود كه فعالیت نمایندگی متخلف به حالت تعلیق درآمده است.
وی ادامه داد: نمایندگی متخلف باید در مراجع قضائی پاسخگوی برخورد ناشایست خود باشد كه پیگیری آن برعهده مشتری خواهد بود. علاوه بر آن، سایپا برخورد جدی با نمایندگی خواهد نمود و مجازات مختلفی برای آن در نظر گرفته خواهد شد تا از موارد مشابه جلوگیری شود.
به گزارش آچار به نقل از ایسنا، ناتوانی خودروسازان و واردكنندگان به تعهدات خود در قبال بخشی از پیش فروش های انجام شده همچون مسائلی است كه این روزها باعث نارضایتی خیلی از مشتریان آنها شده است.



1397/12/16
13:05:41
5.0 / 5
117
تگهای خبر: خرید , خودرو , دستگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار