پس از بازنگری ابلاغ شد؛

ابلاغ شیوه نامه تاسیس مراكز تجاری و بازاریابی محصولات

ابلاغ شیوه نامه تاسیس مراكز تجاری و بازاریابی محصولات به گزارش آچار معاون سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: شیوه نامه تاسیس مراكز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی، بعد از بازبینی در تیرماه ابلاغ گردید.


به گزارش آچار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران؛ حمید زادبوم اظهار داشت: شیوه نامه تاسیس مراكز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از كشور كه در اسفندماه سال ۹۷ توسط سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ گردیده بود، بعد از بازبینی، در تیرماه امسال باردیگر ابلاغ گردید. معاون سازمان توسعه تجارت ایران اضافه كرد: بر طبق این شیوه نامه، تشكل های صادراتی وابسته به اتاق های بازرگانی و تعاون و شركتهای مدیریت صادرات می توانند نسبت به ایجاد مراكز تجاری و بازاریابی به یكی از روش های ایجاد مركز دائمی نمایشگاهی با ارائه نمونه محصولات و با هدف بازاریابی محصولات ایرانی، مركز فروش كالا و خدمات شركت های ایرانی و مركز خدمات مشاوره صادراتی و بازاریابی و تحقیقات بازار اقدام نمایند. وی اشاره كرد: كارگروه مراكز تجاری در سازمان توسعه تجارت ایران و با عضویت اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و وزارت امور خارجه، سیاستهای راهبردی مراكز تجاری و بازاریابی را تدوین و نسبت به موضوعات مرتبط رسیدگی می نمایند. معاون توسعه بازارهای صادراتی اظهار داشت: تشكل های صادراتی متقاضی ایجاد مراكز تجاری می توانند تقاضای خودرا به همراه طرح مورد نظر به سازمان و یا معاونت امور بین الملل اتاق ایران یا معاونت بین الملل اتاق تعاون ارسال نمایند. گفتنی است، دستورالعمل نحوه تاسیس مراكز تجاری و بازاریابی در سایت سازمان توسعه تجارت ایران در دسترس می باشد.


منبع:

1398/05/25
11:08:21
5.0 / 5
63
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار