توضیحات یک تولید کننده لوازم خانگی در رابطه با دلیل تاخیر در تحویل محصولات

توضیحات یک تولید کننده لوازم خانگی در رابطه با دلیل تاخیر در تحویل محصولات به گزارش آچار، به تازگی بعضی از مخاطبان ایسنا، از تاخیر پنج ماهه در تحویل یک نوع تلویزیون داخلی گلایه داشتند که شرکت تولیدکننده دلیل این وضعیت را عدم تخصیص ارز در انتهای سال گذشته عنوان نمود.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، در ایام اخیر افرادی در تماس با ایسنا، گفته اند که از یک شرکت لوازم خانگی ایرانی تلویزیون هوشمند خریده اند و در حالیکه موعد تحویل آنها ۱۵ تا ۴۵ روزه بوده، پس از بیشتر از پنج ماه هنوز تلویزیونی دریافت نکرده اند.
یکی از این مشتریان می گوید: قرار بود اگر حساب تسویه شد، تلویزیون ۱۵ روزه تحویل داده شود و اگر خرید قسطی بود، در نهایت ۴۵ روز، اما الآن بیشتر از چهار ماه گذشته است.
این شرکت در پاسخ به علل این وضعیت به ایسنا اعلام نمود که "به دلیل عدم تخصیص ارز در انتهای سال گذشته که مشکل بخش های مختلف اقتصادی کشور بوده، تحویل یک مدل کالا با تأخیر روبرو شده است. مبحث تخصیص ارز، موضوعی است که از محدوده اختیارات شرکت خارج است، اما بنا بر وظیفه، در این خصوص با کلیه خریداران این محصول به منظور جلب رضایت آنان تماس گرفته شد. این مشکل درحال رفع است و به زودی، محصول، تحویل و جبران می شود".
همینطور در ادامه جوابیه این شرکت آمده است: نکته مورد اهمیت اینست که در مورد تحویل محصول مشابه و سفارش داده شده، به هیچ عنوان وجه اضافه دریافت نشده و نمی شود و حتی به منظور جبران تاخیر، تخفیف مازاد هم برای این دسته از مشتریان لحاظ می شود. اما درصورتی که در این زمان زمان، خریدار به اختیار خود تمایل به جایگزین کردن محصول خود با محصول دیگری داشته است، قیمت محصول جایگزین به مشتری اعلام شده است.




منبع:

1402/02/12
11:17:27
0.0 / 5
587
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , تولید , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار