كاهش ادامه دار رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو

كاهش ادامه دار رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو آچار: بررسی ها نشان داده است رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در طول حدودا یك سال اخیر كاهش یافته است.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، مصرف كنندگان رضایت چندانی از عملكرد خودروسازان و واردكنندگان خودرو ندارند.

عدم تناسب قیمت با كیفیت خودروهای داخلی و گران فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف كنندگان از عملكرد این شركتها است.

در این رابطه شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران با نظرسنجی از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از خریداران خودروهای داخلی و وارداتی در بازه زمانی تابستان امسال (۱۳۹۶)، میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری را بررسی نموده است.

طبق نتایج این نظرسنجی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در تابستان امسال نزولی بوده و از ۶۷۰ از هزار امتیاز در بهار امسال به ۶۶۶ از هزار امتیاز در تابستان، كاهش یافته است.

كاهش رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در تابستان نسبت به بهار امسال در حالی است كه بررسی ها نشان داده است میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در فصل های بهار و تابستان امسال هم نسبت به زمستان سال قبل (۱۳۹۵) با كاهش همراه بوده است.

میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در زمستان ۱۳۹۵ برابر با ۶۸۰ از هزار امتیاز بوده است.




1396/11/06
17:43:59
5.0 / 5
5353
تگهای خبر: خدمات , خودرو , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار