وظیفه رسانه ها ۲ هفته پس از انفجار بندر شهید رجایی
بحرانی دیگر در بحران انفجار بندرعباس!
به گزارش آچار، محمد خدادی با اعتقاد بر این که وقتی بحرانی به وجود می آید، همواره در دل آن بحران، یک بحران جدید به نام «بحران اطلاع رسانی» شکل می گیرد، در رابطه با این که رسانه ها پس از گذشت حدود دو هفته از حادثه انفجار بندر شهید رجایی کدام ابعاد را باید پررنگ کنند، می گوید: متاسفانه در مواقع بحران یا همه با هم حرف می زنند یا هیچکس حرف نمی زند. کار رسانه ها برای واکاوی علت حادثه تازه شروع شده است.
۱۴۰۴/۰۲/۱۹ ۱۳:۵۰:۴۰