كشف محموله 10 تنی پیاز قاچاق در كردستان

كشف محموله 10 تنی پیاز قاچاق در كردستان به گزارش آچار رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان، اظهار داشت: طی گزارش مردمی و بررسی های به عمل آمده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان این محموله 10 تنی پیاز قاچاق در كردستان كشف شد.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، فرزاد سردار زاده از كشف و ضبط محموله بیشتر از 10 تُنی پیاز قاچاق در این استان خبرداد و اظهار نمود: این محموله كه قرار بوده به شهرستان مریوان منتقل شود از راه گزارش مردمی در شهر سنندج كشف شد.
وی خاطرنشان كرد: یك محموله قاچاق پیاز خشك سفید كه بیشتر از 10 تُن بوده روز جمعه 9 فروردین امسال با گزارش مردمی توسط بازرسان سازمان صمت استان شناسایی شد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت كردستان، بیان كرد: فردی با مشاهده جابه جایی این میزان پیاز از خودرو كامیون 10 چرخ به خودروی دیگری با سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان تماس می گیرد و به سرعت بازرسان اداره نظارت و بازرسی سازمان وارد عمل می شوند.
سردار زاده در ادامه اضافه كرد: راننده این خودرو دلیل جابه جایی این دفعه را نقص و مشكل فنی خودروی خویش اعلام می كند ولی طبق بارنامه صادر شده این محموله از جیرفت باید به سمت قصر شیرین منتقل می شد نه اینكه از سنندج به مریوان حمل شود.
وی با اشاره به اینكه طبق قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز هر گونه جابه جایی كالا غیر از مقصد درج شده در بارنامه بعنوان كالای قاچاق تلقی شده و محموله آن ضبط خواهد شد، تصریح كرد: پرونده این محموله به تعزیرات حكومتی تحویل داده شده و رای به تخلیه آن در انبار اموال تملیكی استان هم داده شده است.




1398/01/12
15:39:19
5.0 / 5
4738
تگهای خبر: ارز , انبار , تجارت , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار