معاون وزارت صنعت:

نظر وزارت صنعت این است كه بیت كوین به رسمیت شناخته شود

نظر وزارت صنعت این است كه بیت كوین به رسمیت شناخته شود آچار: معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بجای تقابل و مقابله با فعالیت های جدیدی مثل رمز ارزها، باید برای آن برنامه ریزی نماییم.


به گزارش آچار به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی اظهار نمود: نگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت به اینگونه فعالیت های جدید مثبت است و معتقدیم باید برای آن تعیین تكلیف و چارچوب مشخص كرد، چونكه در غیر این صورت، بصورت زیرزمینی و غیرقانونی فعالیت خواهند كرد.
وی اظهار داشت: در ابتدا حتی در بدنه كارشناسی نیز مخالفت جدی با تولید رمز ارزها بود اما هم اكنون فضای مثبتی در این خصوص اتفاق افتاده است.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره كرد: تولید بیت كوین مزایا و معایب فراوانی دارد و باید در این خصوص همه جوانب آن دیده شود.
زرندی اشاره كرد: نگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت این است كه تولید نهایی این پروسه به رسمیت شناخته شود و بعنوان تولید پذیرفته شود.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت كه در یك برنامه تلویزیونی سخن می گفت، اضافه كرد: سوژه تعیین حد صنعتی شدن آن باید با همكاری و هماهنگی با وزارت ارتباطات، نیرو و دیگر دستگاه های مرتبط تعیین شود.
وی اظهار داشت: ما چند سناریو پیشنهادی برای صنعتی تلقی شدن رمز ارزها داریم، مثلا به میزان استفاده از انرژی یا میزان پردازش یا تعداد ماینرها است.
زرندی اشاره كرد: وقتی این فعالیت به رسمیت شناخته شد و چارچوب های آن مشخص شود، می توان با فعالیت های غیر قانونی آن برخورد كرد.
وی اظهار داشت: باید از این فرصت ها برای كشور به درستی بهره مند شویم و با برنامه ریزی صحیح از مزایای آن استفاده نمائیم.




منبع:

1398/05/01
17:22:40
5.0 / 5
5348
تگهای خبر: ارز , تجارت , تولید , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار