روایت یك مشتری از تفاوت روز خرید و روز پیگیری:

مشتریان عظیم خودرو فریب ظاهر و احترام زمان فروش را خوردند

مشتریان عظیم خودرو فریب ظاهر و احترام زمان فروش را خوردند به گزارش آچار یكی از مشتریان شركت عظیم خودرو اظهار داشت: این شركت در زمان فروش خودرو با چرب زبانی فروشندگان خانم و عزت و احترام های فراوان ما را فریب داده و به ما خودرو فروخت اما در موعد تحویل با ضرب و شتم مردان درشت هیكل از ما پذیرایی كردند.


یكی از مشتریان شركت عظیم خودرو كه به تازگی گزارش بدعهدی های آن در تحویل خودرو های ثبت نامی سال قبل انتشار یافته است، از داستان ظاهر فریبنده این شركت برای فروش محصولات خود در تماس با ایسنا گفت.
این مشتری اظهار داشت: در روز ثبت نام زمانی كه وارد نمایندگی عظیم خودرو شدیم، همه پرسنل آن بلااستثنا خانم هایی موجه با ظاهری آراسته بودند كه با چرب زبانی و تعریف از عرضه محصولات و خدمت رسانی به مشتریان، ما را مجاب به ثبت نام خودرو كردند. حتی مرتبا حین توضیحات مسئول فروش، از ما با چای و قهوه و شیرینی پذیرایی می شد اما بعد از این مرحله به روزهای تحویل خودرو و پیگیری های مربوطه كه رسید؛ دیگر از آن فضا خبری نبود و در نمایندگی با تعدادی آقا با قدهای بیشتر از دو متر و هیكل های آنچنانی طرف بودیم.
وی اضافه كرد: گذشته از این فضا اما در روز ثبت نام، به ما گفتند كه قیمت خودرو ها قطعی است، خودرو ها را دو ماهه تحویل می دهیم، خودرو ها وارد شده و از گمرك ترخیص می شوند و... كه ما هم اشتباه كرده و قراردادی امضا كردیم كه هیچ یك از صحبت های شفاهی ذكر شده در آن قید نشده بود و به جای آن شراكت در ساخت كارخانه و غیره آمده بود. پس از یك هفته كه ما متوجه شدیم چه كلاه گشادی بر سرمان رفته كه البته لازم به ذكر است كه زمان یاد شده قبل از موضوعات گرانی ارز و... بود، به نمایندگی رجوع كردیم كه آنها اعلام نمودند كه سر حرف خود هستیم و به موضوعات مندرج در قرارداد كاری نداشته باشید.
این مشتری شركت عظیم خودرو افزود: اما پس از گرانی ارز اعلام نمودند كه ما پیشبینی افزایش نرخ ارز، بحث ممنوعیت واردات، مشكلات گمركی و... را نكرده بودیم و در شرایط فعلی باید به نرخ روز تسویه كنید و خودرو را تحویل بگیرد. این موضع سبب نارضایتی تعداد كثیری از مشتریان شد؛ بنابراین به نمایندگی مركزی رجوع و اعتراض كردیم كه چرا به دروغ تبلیغ می كنند!؟ آنجا به ما گفتند كه این نمایندگی های از خود حرف زده اند و شركت به تعهدات خود پایبند است.

پیش خودشان از خودشان شكایت كردیم
وی تصریح كرد: در نمایندگی مركزی به ما گفتند كه به حراست رفته و شكایت كنید كه چرا نمایندگی به شما دروغ گفته و مدعی بودند كه از عملكرد نمایندگی های شان بی اطلاع هستند و درواقع ما باید "از خودشان پیش خودشان شكایت می كردیم". این در شرایطی است كه بعد از چند هفته پیگیری ما، شركت برای آنكه ثابت كند پرسنل نمایندگی ها به مشتریان دروغ گفته و از این بابت اخراج شده اند، پرسنل خویش را در نمایندگی ها جابه جا كرده و كادر یك نمایندگی را به نمایندگی دیگری انتقال می داد. این مورد را زمانی بنده متوجه شدم كه به صورت اتفاقی با یكی دیگر از دوستانم كه در نمایندگی یك منطقه دیگر قرارداد بسته بود، به آن نمایندگی رفتم.
این فرد كه خویش را مالباخته معرفی می كند اظهار داشت: زمانی كه به نمایندگی مركزی شركت رجوع كردم با چند مورد عجیب روبرو شدم. كسی كه دروغ اول را به ما گفته بود، در همان نمایندگی مركزی كار می كرد و زمانی كه من این مورد را اعلام كردم آن فرد، دیگر خویش را نشان نداد. قابل توجه تر اینكه، زمانی كه ما آنجا بودیم و به همراه من سه نفر دیگر هم شاهد صحنه بودند؛ یكی دیگر از مشتریان فریب خورده وارد شده و آغاز به اعتراض كرد كه بلافاصله برخی از همان مردان غول پیكر آمده و وی را به حراست برده و مورد ضرب و شتم قرار دادند.
به گزارش آچار به نقل از ایسنا، سال قبل جعفری دولت آبادی - دادستان وقت تهران - در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در ارتباط با بازداشت مدیرعامل شركت عظیم خودرو و اتهامات وی و تعداد شكات، اظهار نمود: ۱۷ پرونده پیش فروش خودرو در دادستانی تهران مفتوح است و همچون شركت هایی كه پرونده های آن ‎ها مفتوح است، شركت عظیم خودرو است.
وی با اشاره به بازداشت ۲ متهم در ارتباط با این پرونده، اظهار داشت: این شركت صرفا ۱۵۰ فقره مجوز پیش فروش خودرو داشته، ولی متاسفانه حدود ۴ هزار پیش فروش انجام داده و ۷۰۰ میلیارد تومان شكات مطالبه دارند و حسب اعلام ۲۰۰ میلیارد تومان اموال متهمان است.
خبرنگار ایسنا برای پیگیری موارد اعلام شده از جانب مشتری عظیم خودرو، به دنبال كسب نظر این شركت رفت اما از یك سو به علت تغییر مكرر مدیران این شركت و از جانب دیگر به علت عدم پاسخگویی شماره های قید شده در سایت رسمی این شركت، تماسی برقرار نشد.



1398/06/23
13:45:55
5.0 / 5
4829
تگهای خبر: ارز , ترخیص , خودرو , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار