سایپا میز خدمت را به خانه مشتریان آورد

سایپا میز خدمت را به خانه مشتریان آورد آچار: گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخ گویی سریع تر به درخواست های مشتریان و و پیش گیری از شیوع بیماری كرونا، خدمات غیرحضوری خودرا روی بسترهای اینترنتی گسترش داد.


به گزارش آچار به نقل از مهر به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخ گویی سریع تر به درخواست های مشتریان و صرفه جویی در وقت و انرژی، كاهش ترددهای بی رویه شهری و پیش گیری از شیوع بیماری كرونا، خدمات غیرحضوری خودرا روی بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر كشور بتوانند از آن بهره مند شوند. مشتریان سایپا می توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خودرا در سایت اینترنتی سایپا به آدرس www.saipacorp.com ثبت و پیگیری كنند. همین طور مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مورد اشاره، ضمن دانلود و نصب نرم افزار موبایلی (اپلیكیشن) سایپا، درخواست های خدمات فروش خودرا ثبت و از همین طریق پیگیری كنند. مركز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات كار خودرا افزایش داده و مشتریان سایپا می توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ با شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست های خدمات فروش و خدمات بعد از فروش خودرا مطرح كنند. همین طور مشتریان سایپا می توانند در صورت عدم دسترسی به اینترنت، با مراجعه به نزدیك ترین نمایندگی گروه سایپا در سراسر كشور، یكبار درخواست خدمات فروش خودرا ثبت و با پیامك از روند اقدامات صورت گرفته، باخبر شوند. گروه خودروسازی سایپا درانتها از همه مشتریان درخواست می كند، خدمات مربوط به خودروی خودرا از مسیرهای مذكور پیگیری و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، در جهت تحقق كاهش تردد در مكان های عمومی از بازگشت حضوری جداً اجتناب كنند.


منبع:

1398/12/11
14:16:56
5.0 / 5
3157
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار