رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام كرد:

پیش شرط جهش تولید رعایت استاندارد است

پیش شرط جهش تولید رعایت استاندارد است آچار: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، یكی از پیش شرط های جهش تولید را رعایت استانداردها در كالاهای تولیدی و صادراتی دانست.


به گزارش آچار به نقل از سازمان ملی استاندارد، نیره پیروزبخت با اشاره به اینكه مقام معظم رهبری باری دیگر با اولویت قرار دادن اقتصاد كشور و رونق آن، سال ۱۳۹۹ را جهش تولید، نامیدند، اظهار داشت: پیش شرط این جهش تولید به طور قطع، رعایت استاندارد است.
وی اضافه كرد: بر این اساس، توجه به تولید باكیفیت، توسعه صادرات و رونق فضای اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.
پیروزبخت با اشاره به همراهی استاندارد با واحدهای تولیدی تصریح كرد: این سازمان سال قبل با برگزاری جلسات گوناگون با نمایندگان انجمن های صنفی و تولیدی كشور، با نیازها و خواست های تولیدكنندگان آشنا شد كه نتایج آن جلسات می تواند برنامه مدونی برای ایجاد زیرساخت جهش تولید، از شروع روزهای كاری باشد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، استفاده از ظرفیت محصولات دانش بنیان را یكی از عوامل جهش اقتصادی و قطع وابستگی به خارج دانست و اشاره كرد: سازمان ملی استاندارد ایران با همكاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گواهی انطباق را برای این محصولات ارائه می كند تا از این طریق بتوانند در بازارهای صادراتی حضور یابند.
پیروزبخت با اشاره به اهتمام دولت بر رفع مشكلات پیش روی تولید گفت: در این راستا سازمان ملی استاندارد ایران از هیچ كوششی دریغ نخواهد داشت.
وی به ارائه بسته حمایتی از تولید و صادرات سازمان ملی استاندارد ایران اشاره نمود و اضافه كرد: همكارانم در سراسر كشور بعنوان مشاور در خدمت تولیدكنندگان هستند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران، با اشاره به ابتلای تعدادی از هموطنان عزیزمان به ویروس كرونا و درگذشت آنان كه رنجی را بر دل هایمان وارد كرده است، اظهار داشت: امید است این بیماری با همبستگی مردم با مسئولان در كمترین زمان كنترل و ریشه كن شود.
وی با قدردانی از كادر پزشكی كه روزهای پرمخاطره را سپری می كنند اظهار داشت: برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی دارم.


منبع:

1399/01/03
12:00:36
5.0 / 5
3661
تگهای خبر: استاندارد , اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار