صدرنشین خدمات بعد از فروش خودرویی
شركت ایساكو (شركت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدكی ایران خودرو) در ارزیابی خدمات بعد از فروش صنعت خودرو مربوط به دوره ارزیابی سال 98، برای یازدهمین بار متوالی مقام اول این حوزه را كسب نمود.
به گزارش آچار به نقل از ایسنا، براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکت های خدمات بعد از فروش خودرو در سال ۹۸، شرکت ایساکو بالاترین امتیاز خدمات بعد از فروش را در میان شرکت های خودروساز شامل تولیدکننده و عرضه کننده، به دست آورده و مقام اول این حوزه را به خود مختص کرده است.
طبق اعلام این گروه خودروسازی، این مهم در حالی رقم می خورد که خدمات بعد از فروش ایران خودرو نه فقط در ضمن یازده سال اخیر نسبت به سایرین صدرنشین بوده، بلکه همیشه به نسبت سال پیشین خود نیز رشد تجربه کرده است.
در این رابطه مهدی مونسان- مدیر عامل شرکت خدمات بعد از فروش ایران خودرو- اظهار نمود: در این دوره از ارزیابی ها ۴۸ شرکت خودرویی داخلی و خارجی و در مجموع ۲۳۸۵ نمایندگی مجاز، مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است که شرکت ایساکو با دارا بودن نزدیک به ۷۰۰ نمایندگی در سراسر کشور توانست با کسب امتیاز ۸۳.۹ در این ارزیابی ها در صدر شرکت های خدمات بعد از فروش کشور قرار گیرد و با احتساب این امتیاز، نسبت به سال قبل ۱.۲ امتیاز رشد را در ارائه خدمات بعد از فروش تجربه کند.
مدیر عامل ایساکو با اعلان اینکه طی سال های اخیر به سبب مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه، از بحرانی ترین سال های صنعت کشور بوده است، اظهار داشت: اما شرکت ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با بهره گیری از تکنولوژی روز و بهره مندی از سامانه هایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در راه موفقیت به راه خود ادامه داد.
وی ادامه داد: همین طور اجرای طرح هایی همچون اتوکلیک، سامانه هوش تجاری (BI)، پروژه های نگهداری نظام موفقیت پایدار، استقرار چرخه راندمان و مدیریت کیفیت، داخلی سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و... موجب بهبود بیش از پیش خدمات ایساکو به هموطنان شد.
مونسان اشاره کرد: افزون بر تحریم ها، شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط اقتصادی نمایندگی ها از اواخر سال گذشته، موانع بسیار بزرگ تری در راه ایجاد کرد، اما این مجموعه به رغم این مشکلات، همچنان توانست در تمام فاکتورهای ارزیابی رشد شایان توجهی را شاهد باشد.
جلسه اختتامیه ارزیابی های خدمات بعد از فروش صنعت خودرو مربوط به دوره ارزیابی سال ۱۳۹۸ که به سبب شیوع ویروس کرونا تا اواسط تابستان امسال ادامه پیدا کرده بود، با حضور مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت صمت انجام شد که در این نشست ضمن تبیین نحوه اجرا و به روزآوری روش های ارزیابی، بکارگیری IT در اجرای ارزیابی ها و… نتایج ارزیابی های به عمل آمده در حوزه هایی همچون ستاد خدمات بعد از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو، واسطه خدمات بعد از فروش و نمایندگی های مجاز تحت پوشش آنها به همراه وضعیت رتبه بندی نهایی شرکت ها در دو دسته خودرو های سواری و سنگین تشریح گردید.
منبع: آچار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب