مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاكید كرد:

تولید محصولات جدید و افزایش كیفیت در جهت پشتیبانی از كالای ایرانی

تولید محصولات جدید و افزایش كیفیت در جهت پشتیبانی از كالای ایرانی آچار: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا معتقد می باشد نامگذاری سال ۹۷ از جانب مقام معظم رهبری بعنوان سال پشتیبانی از كالای ایرانی مسئولیت تولید كنندگان داخلی را بیش از پیش سنگین تر كرده است.


به گزارش آچار به نقل از سایپا نیوز محسن جهرودی اظهار داشت: نام گذاری این سال بعنوان پشتیبانی از كالای ایرانی، راهبرد مشخصی برای مردم و مسئولان است تا در جهت تحقق شعار سال تلاش مضاعفی داشته باشند. بدون شك پشتیبانی از كالای ایرانی و تولیدات داخلی یكی از مهمترین راهبردهای برون رفت از مشكلات فعلی است و اگر در سنوات گذشته به این مورد با جدیت بیشتری توجه می شد امروز شاهد برخی مشكلات اقتصادی در كشور نبودیم.

به قول وی شرط لازم تحقق شعار سال، افزایش تولید، ارتقاء كیفیت محصولات و توجه جدی به خواست و نیاز جامعه است، زیرا در غیر این صورت این راهبرد به اهداف اصلی خود نخواهد رسید.

مدیرعامل گروه سایپا افزود: خودروسازی بعنوان مهم ترین تجسم تولید داخل باید در سال ۹۷ تلاش بیشتری كند تا ضمن تولید محصولات بهتر و باكیفیت تر، اشتیاق مردم به استفاده از كالای ایرانی را افزایش دهد.

جهرودی با اشاره به اینكه تولیدكنندگان هم باید از فرصت شعار سال برای كیفی سازی تولیداتشان استفاده كنند، اضافه كرد: سازندگان داخلی باید با ارتقاء كیفیت محصولات و رقابت پذیری، بستر لازم برای خرید كالاهای ایرانی را مهیا كرده و زمینه صدور كالاهای ایرانی را به خارج از مرزها فراهم نمایند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به سفارش رهبر معظم انقلاب در خصوص پرهیز از شعار زدگی، ادامه داد: تلاش خواهیم كرد با ادامه اقدام عملی و كارمحوری در سایپا، هم كیفیت محصولات فعلی را ارتقا دهیم و هم خودروهای جدیدتر و متنوع تری را برای جلب حمایت مشتریان عرضه نماییم. به نظر می رسد حمایت تبلیغاتی و فرهنگی رسانه ها و دستگاههای متولی از شعار «حمایت از كالای ایرانی» تدوین قوانین و مقررات لازم همچون عرضه بسته های حمایتی و تشویقی برای تولیدات بهتر و باكیفیت تر و تولید بستر مناسب برای پشتیبانی از تولید كنندگان داخلی در كنار تولیدات با كیفیت لازمه تحقق شعار سال باشد

1397/01/07
13:43:04
5.0 / 5
5421
تگهای خبر: تولید , خودرو , سنگ , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار