خودروهای رنو در روزهای نوروز بی نیاز از سرویس امداد بودند
آچار: باتوجه به تدابیر اتخاذ شده در روزهای نوروز ۹۷ كه شامل امداد جاده ای و شیفت نوروزی نمایندگان مجاز نگین خودرو بوده، تعداد مشكلات پیش آمده برای مالكان خودروهای رنو، به صفر درصد گرایش پیدا كرد.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بالغ بر ۴۰ دستگاه خودروی امداد و نگین سرویس در كنار ۳۰ نمایندگی فعال نگین خودرو طی مدت تعطیلات امسال، درحالی آماده خدمت رسانی به مشتریان رنو بود كه به جهت كیفیت بالا، تكنولوژی به روز و هم سازگاری فنی محصولات وارداتی رنو با اقلیم سرزمین ایران، آمار تماس های برقرار شده با مركز امدادرسانی و خدمات امدادی انجام شده توسط این شركت تنها ۵۲ مورد گزارش شده است.
این عدد با عنایت به تعداد بیش از ۳۵ هزار خودروی رنوی تحت پوشش نگین خودرو كه طی مدت سفرهای نوروزی در جاده های كشور در حال تردد بوده اند، برابر با یك دهم درصد كل و نزدیك به صفر تلقی می گردد.
نكته جالب تر اینكه ۸۰ درصد از آمار مذكور، تنها مشكلات جزئی مربوط به خودروهاست كه با یك بازدید فنی پیش از سفر قابل پیشگیری و رفع بوده است.
كمپین پیش از سفرهای نوروزی نگین خودرو كه شامل بازدید مجانی خودرو و تعویض روغن موتور مجانی بوده است در اسفندماه سال گذشته، توسط شبكه گسترده نمایندگان و خدمات بعد از فروش شركت برگزار گردید و با استقبال بسیار چشمگیر دارندگان خودروهای رنو قرار گرفت.
شماره تماس ۱۵۰۳ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگوئی و خدمت رسانی به مشتریان شركت نگین خودرو در حوزه درخواست سرویس های امدادی و انجام سرویس های دوره ای در محل، توسط نگین سرویس ست.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب