، امروز به حمایت از تولید ملی لبیك بگوییم،

میرزایی نیكو: با حل مشكل بیمه و مالیات تولیدكنندگان، بیشتر مشكل تولید مرتفع می گردد

میرزایی نیكو: با حل مشكل بیمه و مالیات تولیدكنندگان، بیشتر مشكل تولید مرتفع می گردد آچار: یك عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، اظهار داشت: امروز یكی از گرفتاری های تولیدكنندگان و كارآفرینان كارهای اداری نظیر مالیات و بیمه است كه اگر این موارد حل شود 50 الی 60 درصد مشكل تولید حل خواهد شد.



قاسم میرزایی نیكو در گفت وگو با ایسنا مرتبط با بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه كالای ایرانی و طرح مشكلات موجود بر سر راه تولیدكنندگان و كارگران، بیان كرد: امروز بخش عمده مشكلات تولیدكنندگان و كارگران بیمه است كه اگر ما فكری در این زمینه نماییم می توانیم گام موثری در پشتیبانی از كالای ایرانی برداریم. از نظر من اگر وزیر كار و مجموعه بیمه ها با یكدیگر هماهنگ باشند و برنامه هایی را نظیر كاهش هزینه بیمه كارگران و یا طرح های تشویقی برای تولیدكنندگان داشته باشند، می توان در جهت تشویق تولیدكنندگان گام برداشت.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز یكی از گرفتاری های تولیدكنندگان و كارآفرینان، كارهای اداری نظیر مالیات ها و یا بیمه است. اگر این موارد حل شود 50 الی 60 درصد مشكلات تولیدكنندگان حل خواهد شد. وقتی تولید بالا رود و این مسائل مورد توجه قرار گیرد دیگر نیازی نیست مالیات زیادی گرفته شود زیرا پول مالیات مقرر است كه برای تولید اشتغال صرف شود. با عنایت به این مسائل خود به خود اشتغال تولید خواهد شد.

نماینده مردم دماوند در مجلس با اشاره به بروكراسی موجود در ادارات، بیان كرد: دولت پنجره واحدی را دیده است و همه كسانی كه در یك جا كار می كنند باید در یك سالن و یا در یك مجموعه با یكدیگر همكاری داشته باشند. این امر هم برای كارگران و كارفرمایان هم می تواند اجرایی شود و نیاز به قانون ندارد. اگر مجموعه هایی كه باید كار را به صورت پروسه ای و مرحله ای انجام دهند در یك جا با یكدیگر كار كنند دیگر شاهد بروكراسی پیچیده ای نخواهیم بود.

وی در انتها اظهار داشت: امروز یك نفر برای یك كار اداری باید از شهرستان به تهران بیاید و سپس به وزارتخانه برود و شاید گرفتن یك تشك شش ماه طول بكشد، باید این بروكراسی پیچیده تسهیل شود. اگر دولت الكترونیك اجرایی شود بروكراسی و فسادها و سلیقه ها كنار می رود.




1397/02/15
11:20:14
5.0 / 5
5323
تگهای خبر: بیمه , پیچ , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار