روند افزایش قیمت طلا قوت گرفت

روند افزایش قیمت طلا قوت گرفت آچار: قیمت طلا بعد از این كه روز گذشته در بحبوحه ابهامات سیاسی نسبت به بریگزیت و ثابت ماندن دلار آمریكا به بالاترین حد در دو هفته گذشته صعود كرد، در معاملات روز سه شنبه به روند افزایشی خود ادامه داد.



به گزارش آچار به نقل از ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۵۹.۳۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته به ۱۲۶۵.۸۷ دلار صعود كرده بود كه بالاترین قیمت از ۲۶ ژوئن بود.

در بازار آمریكا، هر اونس طلا برای تحویل در اوت تغییر چندانی نداشت و در ۱۲۵۹.۹۰ دلار ایستاد. بهای معاملات این بازار روز دوشنبه با ۳.۸۰ دلار یا ۰.۳ درصد افزایش، در ۱۲۵۹.۶۰ دلار بسته شد.

به گفته جان شارما، اقتصاددان بانك ملی استرالیا، یوان قوی تر و ضعف ارزش دلار آمریكا اندكی از قیمت طلا پشتیبانی كرده است. همینطور مسائل ژئوپلیتیكی نظیر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (بریگزیت) و اختلافات سیاسی – تجاری آمریكا و چین اندكی از قیمت طلا پشتیبانی كرده است.

بر اساس گزارش رویترز، دلار بعد از این كه روز گذشته به پایین ترین حد از اواسط ژوئن كاهش پیدا كرد، در معاملات روز سه شنبه در برابر سبدی از ارزهای بزرگ تغییر چندانی نداشت.

به گفته تحلیلگران، سرمایه گذاران همینطور منتظر تحولات پیرامون جنگ تجاری میان آمریكا و چین هستند.

ذخایر طلای "اس پی دی آر گلد تراست" كه بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، روز گذشته ۰.۱۸ درصد كاهش پیدا كرد و به ۸۰۰.۷۷ تن رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۶.۱۴ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۶ درصد افزایش یافت و ۸۵۱.۹۰ دلار معامله شد. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری ۰.۱ درصد كاهش پیدا كرد و به ۹۵۹.۵۰ دلار رسید.




1397/04/19
13:04:51
5.0 / 5
5123
تگهای خبر: ارز , بازار , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار