ساختار خودروسازی اصلاح میگردد

ساختار خودروسازی اصلاح میگردد آچار: وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: دولت از شروع سال تابحال ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی به كالاهای اساسی اختصاص داده و برای سال بعد هم این تخصیص ادامه خواهد داشت.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (شاتا نیوز)، رضا رحمانی در نشست هم فكری و هم اندیشی با اعضای هیات رییسه كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشكلات بخش خودرو اضافه كرد: ساختار خودروسازی كشور تا دو سال آینده اصلاح میگردد و تولید باز در حال اصلاح است و مقرر شد كه خودروسازان اموال غیر تولیدی شان را به فروش برسانند و بخشی از نقدینگی تامین گردد.

در ادامه نشست نمایندگان ملت در كمیسیون صنایع و معادن مجلس به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

اتمام طرحهای نیمه تمام، اجرای نقشه راه معدن، ضرورت تفویض اختیار به معاونین وزیر و ضرورت همراهی قوه قضاییه با وزارت صنعت، معدن و تجارت از موارد طرح شده بود.

همچنین نمایندگان بر ضرورت تقویت سامانه های اطلاعاتی و بروز كردن اطلاعات تاكید نمودند و خواهان احداث كارگروهی برای رصد فعالیت واحدهای نیمه فعال و غیر فعال و ساماندهی آنها با برنامه و زمان بندی شدند.

رییس كمیسیون صنایع مجلس باز اظهار داشت: باید در تولید به عرضه و تقاضا هر دو دقت كنیم، تولید را بالا ببریم و در شرایط جنگ اقتصادی باید تصمیمات ویژه گرفت و تصمیم گیری ها باید سریع باشد.

همچنین فریدون احمدی دیگر عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: بخش خصوصی ابزار مدیریت بحران است و این بخش به راحتی می تواند تحریمها را دور بزند و برای اصلاح ساختار تولید خودروی كشور باز می توان روی این بخش حساب كرد.

وی همین طور خواهان حل مشكلات مربوط به ترخیص كالاها در گمركات شد.




1397/10/02
19:56:51
5.0 / 5
5583
تگهای خبر: ابزار , ارز , اقتصاد , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار