اختتام رویداد پیش شتابدهی رویش تك سپس ۲۱ روز

اختتام رویداد پیش شتابدهی رویش تك سپس ۲۱ روز آچار: رویداد پیش شتابدهی ˮرویش تِكˮ كه از ۶ بهمن ماه شروع به كار كرده بود، با معرفی برگزیدگان پایان یافت.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، " اختتامیه رویداد پیش شتابدهی "رویش تِك" كه از اوایل بهمن ماه شروع به كار كرده بود، با حضور محمدصادق بیجندی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی و حمیدرضا مختاری، مشاور وزیر جهاد كشاورزی و تعدادی از داوران، مدرسان و منتورهای این رویداد انجام شد.
رویداد پیش شتابدهی "رویش تِك" از روز شنبه ۶ بهمن شروع به كار كرده بود. این رویداد با محوریت كشاورزی هوشمند و اینترنت اشیا با همكاری دانشگاه شهید رجایی و مركز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی (رویش) در امتداد ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی، جذب و رشد ایده های نوآورانه در حوزه های در رابطه با فناوری اجرا شد. طی این رویداد كارگاه های آموزشی و كاربردی مختلفی انجام شد.
راه اندازی اتاق استارتاپ ها در وزارت جهاد كشاورزی

در مراسم اختتامیه این رویداد كه در محل صندوق نوآوری و شكوفایی وابسته به نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، ابتدا سعید ابراهیمیان تسهیلگر رویداد و مجری برنامه توضیحاتی درباب رویداد نمایش كرد و سپس مشاور وزیر جهاد كشاورزی به ایراد سخنرانی پرداخته و از طریق اندازی اتاق استارتاپ ها در وزارت جهاد كشاورزی آگاهی داد.
وی با اشاره به آمادگی وزارت جهاد كشاورزی جهت استفاده از حضور فعال تر استارتاپ ها در زنجیره تأمین محصولات كشاورزی اظهار داشت: یكی از برنامه هایی كه با جدیت دنبال می نماییم استفاده از ظرفیت استارتاپ های بخش كشاورزی در تولید و توزیع مرغ است تا بدین سان از كیفیت مرغ هایی كه به بازار عرضه می شود اطمینان حاصل نماییم و نرخ آنرا به حداقل برسانیم.

در ادامه این مراسم محسن مولایی نسب، بنیانگذار یكی از استارتاپ ها در سخنانی نقش زمان در پیشبرد هدف استارتاپ ها را بیان كرد.
اصلی ترین نیازهای استارتاپ ها
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی باز در سخنان كوتاهی «شناخت بازار و فروش» را اصلی ترین نیاز امروز استارتاپ ها عنوان نمود.
در ادامه مراسم معصومه مداح، معاون فناوری مركز رشد رویش و دبیر علمی رویداد، گزارشی از روند برگزاری این رویداد ۲۱ روزه نمایش كرد.

مهندس ذاكر زاده، نماینده مدیرعامل بانك كشاورزی باز درباب امكانات و فعالیت های بانك كشاورزی توضیحاتی نمایش كرد.
در ادامه، ۸ تیم كه در رویداد شركت كرده بودند، در حضور ۴ داور و سایر حاضرین، به نمایش ایده های خود پرداختند.
طبق اعلام روابط عمومی مركز رشد رویش، همین طور در این مراسم اسامی سه تیم برتر توسط هیأت داوران اعلام و از آنها تقدیر گردید. تیم "كپسول جنگل" رتبه اول، تیم "سبز بازار" رتبه دوم، تیم "ژیاكس" و "كربن كوین" رتبه سوم را كسب كردند.





1397/12/13
12:57:21
5.0 / 5
5312
تگهای خبر: اینترنت , بازار , بانك , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار