معاون بازاریابی و فروش سایپا:

قیمت هیچ یك از محصولات سایپا افزایش نیافته است

قیمت هیچ یك از محصولات سایپا افزایش نیافته است آچار: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: سایپا با استقبال از كاهش قیمت ها در بازار، هیچ گونه افزایشی در قیمت محصولات خود نداده و خواستار آرامش بازار است.



به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، حسین كاظمی با اشاره به ثبات قیمت محصولات سایپا در ماه های اخیر اضافه كرد: هم اكنون با گذشت چند ماه از تغییر دستورالعمل قیمت گذاری خودرو، سایپا به عرضه محصولات خود با قیمت ثابت ادامه می دهد.
وی با اشاره به افزایش قیمت بعضی از خودرو های تولید داخل اظهار داشت: هیچ یك از این افزایش قیمت ها مربوط به سایپا نبوده و این گروه خودرا ملزم به حفظ ثبات می داند.
كاظمی اشاره كرد: سایپا ظرفیت روزانه فروش فوری اعتباری محصولات خودرا نیز تا حد ممكن افزایش داده تا مصرف كنندگان واقعی بتوانند از مزیت های موجود در آن استفاده كنند.
معاون بازاریابی و فروش سایپا اظهار داشت: افزوده شدن خودرو تیبا به سبد محصولات قابل عرضه در طرح فروش اعتباری از دیگر اقداماتی بود كه با هدف پوشش نیازهای مختلف بازار صورت گرفت.
وی افزود: بازار خودرو در حوزه قیمتی روند كاهشی را تجربه می كند و گروه سایپا نیز با هدف كمك به حفظ و بهبود وضعیت موجود، علاوه بر ثابت نگه داشتن قیمت محصولات خود، عرضه به بازار را با سرعت بیشتری دنبال می كند.
وی از بازگشت امكان اعلام قیمت ها در سایت های اینترنتی خرید و فروش كالا به سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو انتقاد نمود و خواهان خرید محصولات سایپا توسط مشتریان بوسیله سایت رسمی این گروه شد.
كاظمی اضافه كرد: سایپا به كنترل قیمت محصولات خود در بازار و از بین بردن واسطه گری ها بوسیله كاهش فاصله قیمت كارخانه و بازار ادامه خواهد داد.


منبع:

1398/05/10
01:02:21
5.0 / 5
4811
تگهای خبر: اینترنت , بازار , بازرگانی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار