محبوب ترین خودروی پلاگین هیبریدی انگلستان

محبوب ترین خودروی پلاگین هیبریدی انگلستان به گزارش آچار گزارش ها حاكی می باشد كه میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی، محبوب ترین خودروی پاك و دوستدار محیط زیست در بازار انگلستان است.


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، در سال های اخیر كه استفاده از خودرو های پاك الكتریكی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی در خیلی از كشورهای جهان به ویژه كشورهای پیشرفته و توسعه یافته، افزایش قابل توجهی پیدا كرده است، شركت های خودروسازی مختلف هم به سمت و سوی توسعه، تولید و عرضه این نوع از خودرو ها روی آورده اند تا بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران وسائل نقلیه دسوتدار محیط زیست را به سمت و سوی خود جلب كنند و بدین ترتیب سهم خویش را در بازارهای جهانی بالا برند.
حالا بر مبنای آمار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت insideevs، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی (Mitsubishi Outlander PHEV) همچنان محبوب ترین خودروی پاك و برقی در بازار انگلستان باقی مانده و به نظر می آید كه این خودروساز ژاپنی توانسته به خوبی نظر مشتریان و طرفداران انگلیسی را به این محصول جلب نماید و آنها را از عملكرد همه جانبه آن راضی نگه دارد.
بر اساس آمار و ارقامی كه توسط موسسه RAC تهیه و انتشار یافته است، این خودرو می تواند پیش از آنكه موتور بنزینی وارد عمل شود، ۲۸ مایل تنها با استفاده از قدرت الكتریكی بپیماید كه همین مساله باعث می شود از یكی از بزرگترین رقبای خود، نیسان لیف، سبقت گرفته و جلو بزند.
همچنین كارشناسان این موسسه خاطرنشان كرده اند كه در انتها سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی، ۴۳ هزار و ۶۱۷ دستگاه خودروی پلاگین هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر در خیابان های بریتانیا حضور داشته این در حالیست كه این رقم برای نیسان لیف تنها ۲۶ هزار و ۷۶۶ دستگاه بوده است.
همان طور كه از نام این گونه خودرو ها مشخص است، باتری های به كار رفته در آن قابلیت شارژ شدن با برق شهری در منزل یا ایستگاه های شارژ مخصوص این خودرو ها را دارند. در صورتیكه باتری ظرفیتش رو به اتمام باشد، موتور الكتریكی در كنار پیشرانه های بنزینی كار خواهد نمود.
از بزرگ ترین مزایای خودرو های پلاگین هیبرید می توان به نگران نبودن كاربران برای اتمام شارژ باتری به كار رفته در آن است. از طرفی مسافت قابل پیمایش یك خودروی پلاگین هیبریدی را ظرفیت مخزن سوخت بنزین آن تعیین می كند كه البته میزان شارژ باتری به كار رفته در آن هم به شدت تأثیرگذار است. البته یكی از بزرگترین معایب آنها این است كه از خودرو های هیبریدی معمولا قیمت بالاتری دارند.
بسیاری از كشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و كاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیش تر محیط زیست، خودرو های تمام پاك و دوستدار محیط زیست شامل وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را به تولید انبوه برسانند.



1398/10/29
15:56:55
5.0 / 5
4566
تگهای خبر: بازار , تولید , خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار