استفاده از ظرفیتهای معادن مغفول مانده است

استفاده از ظرفیتهای معادن مغفول مانده است به گزارش آچار، نماینده مردم اقلید در مجلس ضمن اشاره به لزوم استفاده از ظرفیتهای مغفول معادن، اظهار داشت: برای تحقق این مهم باید قوانین مناسبی تصویب شود، اما متاسفانه از این پتانسیل به درستی استفاده نمی گردد.



به گزارش آچار به نقل از مهر، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از آنجائیکه معیشت و مشکلات اقتصادی حالا به یکی از محوری ترین موضوعات و دغدغه های مردم تبدیل گشته است یکی از اصلی برنامه های مجلس دوازدهم باید رفع موانع پیش روی رشد اقتصادی چه در سطح کلان آن و چه در سطح خرد باشد.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند قوانین اقتصادی خوبی در حوزه مسکن خودرو سیستم بانکی و… در مجلس یازدهم تصویب شده است اما مردم زمانی می توانند اثرات این قوانین را در زندگی خود احساس کنند که به درستی اجرایی شده باشد.
وی افزود: وظیفه مجلس دوازدهم نظارت بر حسن اجرای قوانینی مانند جهش تولید مسکن و ساماندهی صنعت خودرو است چونکه در صورت اجرایی شدن این دو قانون دو دغدغه مهم مردم یعنی تأمین مسکن و خودروی ارزانقیمت رفع می شود.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در مصاحبه با خانه ملت خاطرنشان کرد: از دیگر مباحثی که باید به دقت بررسی شود استفاده از ظرفیتهای مغفول کشور یعنی معادن است که برای تحقق این مهم باید قوانین مناسبی تصویب شود تا دولتمردان و مسؤلان اجرایی ملزم به برنامه ریزی و تدوین استراتژی ها و اقدامات مناسب در این عرصه شوند، هم اکنون متأسفانه به علت برخی بی توجهی ها از پتانسیل این حوزه به درستی استفاده نمی گردد.

1403/03/19
11:14:04
0.0 / 5
190
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بانك , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار