دلار در بازار چند؟

دلار در بازار چند؟ آچار: دلار آمریكا كه تخت گاز به سمت صعود در حركت بود و روز گذشته تا ۴۷۰۰ تومان هم پیش رفت، امروز ۴۶۰۰ تومان به فروش رسید اما سكه تمام به روند افزایشی خود ادامه داده است.



به گزارش آچار به نقل از ایسنا، دلار آمریكا كه روز گذشته با جهش حدود ۲۰۰ تومانی قیمت روبرو شده بود، امروز روند آن نزولی شده است. از هفته گذشته تا امروز این نخستین روزی است كه دلار جهت كاهشی به خود گرفته است.

سایر ارزها به غیر از دلار در ادامه روند افزایشی روز گذشته، امروز هم با افزایش قیمت مواجه بودند. در بین ارزهای مختلف یورو بیشترین و یوان چین كمترین افزایش را داشته است.

در این میان بانك مركزی دلار مبادله ای را ۳۶۶۳ تومان قیمت گذاری كرد.

بازار داخلی طلا هم در ادامه روند روزهای اخیر، به حركت صعودی اش ادامه داد. به گونه ای كه هر گرم طلای ۱۸ عیار بیش از ۱۴۳ هزار تومان قیمت دارد و هر مثقال طلا هم ۶۲۱ هزار تومان است. این در شرایطی است كه هر اونس طلا در بازار جهانی كاهشی شده و ۱۳۳۰ دلار داد و ستد می گردد.

نوع طلا قیمت تفاوت قیمت نسبت به روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۴۳ هزار و ۵۲۹ تومان۱۰۱۶ تومان افزایشمثقال طلا۶۲۱ هزار تومان۳۷۰۰ تومان افزایشاونس طلا در بازار جهانی۱۳۳۰ دلار۱ دلار كاهشنوع سكهسكه تمام طرح جدیدیك میلیون و ۵۲۶ هزار تومان۵۰۰۰ تومان افزایشنیم سكه۷۴۰ هزار تومان۹۰۰۰ تومان افزایشربع سكه۴۳۸ هزار تومان۶۰۰۰ تومان افزایشسكه گرمی۲۸۶ هزار تومان۳۰۰۰ تومان افزایشنوع ارز دلار آمریكا۴۶۰۰ تومان۵۰ تومان كاهشیورو۵۸۳۵ تومان۱۳۲ تومان افزایشپوند انگلستان۶۳۵۰ تومان۱۰۹ تومان افزایشلیر تركیه۱۲۴۳ تومان۳۵ تومان افزایشیوان چین۷۴۷ تومان۱۰ تومان افزایشدرهم امارات۱۲۶۰ تومان۱۹ تومان افزایش


1396/11/02
13:31:46
5.0 / 5
5982
تگهای خبر: ارز , بازار , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار