نگرانی ایرلندی ها نسبت به از دست رفتن درآمد ۱۴۳ میلیون یورویی از ایران

نگرانی ایرلندی ها نسبت به از دست رفتن درآمد ۱۴۳ میلیون یورویی از ایران آچار: تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از توافق هسته ای بین المللی با ایران و تهدید وی برای تحریم كردن شركت هایی كه با ایران تجارت دارند، نگرانی هایی را نسبت به مراودات ایرلند بوجود آورده است.



به گزارش آچار به نقل از آیریش تایمز، صادرات ایرلند به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیون یورو از تصمیم آمریكا برای خروج از توافق هسته ای با ایران به خطر افتاده است.

چندین شركت ایرلندی به دنبال امضای برجام در سال ۲۰۱۵ و رفع تحریم های بین المللی و از سرگیری روابط تجاری رسمی میان ایران با كشورهای اروپایی، داد و ستد با ایران را آغاز كردند.

هیاتهای بازرگانی ایرلند كه نماینده ده ها شركت ایرلندی در آنها حضور داشتند به منظور گشایش قراردادهای تجاری در سال ۲۰۱۶ به ایران سفر كرده بودند.

ایرلند سال میلادی گذشته كالاها و خدماتی به ارزش ۱۴۳.۲ میلیون یورو به ایران صادر كرد كه بیش از دو برابر سطح سال پیش از آن بود. عمده این صادرات به ارزش ۷۰ میلیون یورو شامل دستگاه های اداری و تجهیزات پردازش دیتا بود. همینطور تجهیزات پزشكی و دارویی و تولیدات لبنی هم در صادرات ایرلندی به چشم می خورد.

موضع دولت ایرلند با شركای اتحادیه اروپایی اش مشترك بوده و پایبندی به توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ است كه تحریم های اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد ضد ایران را به تعلیق درآورد.




1397/02/24
20:57:19
5.0 / 5
5367
تگهای خبر: ارز , تجارت , تحریم , صادرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار