معاون استاندار آذربایجان شرقی:

طراحی لامبورگینی ایرانی سرآغاز اتفاقات بزرگ در صنعت خودروسازی است

طراحی لامبورگینی ایرانی سرآغاز اتفاقات بزرگ در صنعت خودروسازی است آچار: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از زحمات گروه طراحی لامبورگینی ایرانی اظهار داشت: طراحی لامبورگینی ایرانی سرآغاز اتفاقات بزرگ در صنعت خودروسازی است


به گزارش آچار به نقل از ایسنا، «علی جهانگیری» در نشست با طراح و سرپرست گروه طراحی لامبورگینی ایرانی اظهار نمود: امروز باید تبریز و ایران به خود ببالد كه چنین جوانانی باانگیزه و بامهارت دست به كارهای بزرگ می زنند و این برای تمام ایرانی ها غرورآفرین است.
وی افزود: ما در همه مراحل اداری و ثبت این اقدام بزرگ در كنار این گروه خواهیم بود، همیشه در طول تاریخ ایده های نابی مطرح شده اند اما وقتی گرفتار پروسه های طولانی می شوند، خسته شده و ایده های ناب هم به فراموشی سپرده می گردد اما ما برای به سرانجام رسیدن این اقدام بزرگ در كنار شما خواهیم بود.
معاون استاندار آذربایجان شرقی ضمن دعوت از این مجموعه برای حضور در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی اظهار داشت: در كنار زون تخصصی خودرو و قطعه سازی مكان مناسبی را در اختیار شما قرار می دهیم تا محصول خویش را به نمایش بگذارید و در ادامه مسیر هم در بحث ثبت پتنت مشاوره ها و همراهی های موردنیاز از شما صورت می گیرد.
جهانگیری پشتیبانی از فعالیت های دانش بنیان را از برنامه های خاص دولت نام برد و اضافه كرد: این حمایت ها بدون شك با طی مراحل قانونی می تواند در مورد طرح حاضر هم عملیاتی شود و در این میان همكاری و تعامل 26 نفر متخصص در كنار یكدیگر اقدام قابل تقدیری است كه ما این مورد را هم موردتوجه قرار خواهیم داد.
وی توسعه صنعت خودروسازی را از برنامه های كلان استان نام برد و اظهار داشت: پیمودن مراحل اداری این مورد همیشه طولانی است و استانداردهای متعددی را طلب می كند كه امیدواریم شما هم با همان انگیزه اولیه در این مسیر قدم بردارید.
«مسعود مرادی» طراح و سرپرست گروه طراحی لامبورگینی ایرانی با اشاره به این كه جرقه اولیه این كار چهار سال پیش زده شده است، اظهار داشت: جرقه اولیه این كار چهار سال پیش زده شد و طراحی و مدل سازی اولیه را به تنهایی پیش بردم تا این كه كار به مراحل حساس تر رسید و در نهایت با یك گروه 26 نفره توانستیم به نتیجه نهایی دست یابیم.
وی افزود: در وهله نخست خودرو را به صورت كاملاً دیجیتالی طراحی كردیم و بعد در بخش مدل سازی مدل چوبی را با ظرافت تمام به نتیجه رساندیم و بعد از طی این مراحل از كارگاه مدل سازی به كارگاه ساخت و تولید منتقل شدیم و این دفعه كار وارد مرحله جدیدی شد.
مرادی با اشاره به خصوصیت های فنی این خودرو، اضافه كرد: خودرو 306 اسب بخار قدرت، 280 كیلومتر بر ساعت سرعت، 6 سیلندر 3.8 لیتری، گیربكس 6 سرعتِ، سیستم پایداری به روز، 471 سانتی متر طول، 260 سانتی متر عرض و 114 سانتی متر ارتفاع دارد.
رئیس هیئت مدیره انجمن خودرو و قطعه سازی آذربایجان شرقی هم در این رابطه اظهار داشت: طراحی لامبورگینی ایرانی یك شاهكار در صنعت خودروسازی است.
یونس پایدار اضافه كرد: بسیار خرسندیم كه امروز همشهریان ما كارهایی خلق می كنند كه قابل تحسین است.
وی افزود: این كه گروه حاضر توانسته است به صورت فضایی و نكته به نكته تمام محاسبات را درست انجام دهد و با سنجش دقیق اقدام نماید بسیار اقدام بزرگی است.
وی همینطور از حمایت های هیئت مدیره انجمن خودرو و قطعه سازی از مجموعه حاضر خبر می دهد و می افزاید: از امروز آقای «مسعود مرادی» بعنوان عضو افتخاری انجمن خودرو و قطعه سازی معرفی می گردد و ما در سفر آتی خود به اتریش در مورد خودروسازی خواهد بود تمایل داریم تا در كنار این جوان خوش ذوق و مبتكر باشیم.





1397/07/30
12:11:52
5.0 / 5
5253
تگهای خبر: استاندارد , اقتصاد , تولید , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار