معاون وزیر صنعت خبر داد؛

آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی از هفته آینده

آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی از هفته آینده به گزارش آچار معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، از آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی جهت دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال بخش صنعت و معدن از هفته آینده از راه سایت بهین یاب اطلاع داد.



به گزارش آچار به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی در جلسه هماهنگی نهایی كه به صورت ویدئوكنفرانس با رؤسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی استان ها برگزار شد، تصریح كرد: با تفاهم انجام شده با سازمان برنامه و بودجه جهت ایجاد اشتغال در بخش صنعت و معدن حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منظور شده ا ست.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه كرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان توسط منابع بانك ها و ۱۰ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده و هزار میلیارد تومان هم یارانه سود تسهیلات منظور شده است.
زرندی با اشاره به اینكه در این برنامه، با تخصیص یارانه سود پیش بینی شده، نرخ نهایی سود تسهیلات طرح ها و واحدهای تولیدی درصورت تحقق اهداف مربوط، برای مناطق برخوردار، به ۱۴درصد و برای مناطق كمتربرخوردار، به ۱۲درصد كاسته می شود، افزود: تكمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی از مهمترین برنامه های تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ می باشد.
این مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینكه واحدهای صنفی تولیدی در بخش بازسازی و نوسازی می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند، اظهار داشت: متقاضیان واحدهای صنعتی و معدنی از هفته آینده می توانند با رجوع به سایت بهین یاب درخواست خویش را ثبت كنند.
وی اضافه كرد: مراحل تخصیص و نحوه عرضه تسهیلات در سایت بهین یاب مشخص شده و دستورالعمل اجرایی آن به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها ابلاغ می شود.
در این جلسه صالحی نیا، مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی اظهار داشت: اصلاح ساختار و نوسازی در صنایع بسیار اهمیت دارد كه در این طرح به خوبی دیده شده است.
صالحی نیا با اشاره به اینكه شهرك های صنعتی در مبحث عارضه یابی و مشاوره های صنعتی در این طرح همكاری می كند، اضافه كرد: كلینیك های صنعتی می توانند خدمات مطلوب برای بهبود شرایط تولید به واحدهای صنعتی ارائه نمایند.
مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی اظهار داشت: در تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ كل كشور، برای كلینیك های صنعتی و خوشه های صنعتی هم تمهیداتی دیده شده كه شركت شهرك های صنعتی آنرا اجرایی خواهد نمود.

1397/12/02
19:00:09
5.0 / 5
5069
تگهای خبر: بانك , تجارت , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار