حركت به سمت سازمان مشتری محور با ایجاد سیستم جدید خدمات پس ازفروش

حركت به سمت سازمان مشتری محور با ایجاد سیستم جدید خدمات پس ازفروش مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: با راه اندازی و بهره برداری از سیستم جامع جدید خدمات بعد از فروش، به سمت سازمان مشتری محور حرکت خواهیم کرد.



به گزارش تجاری مهر به نقل از سایپا، سید محمدرضا موسوی با بیان این مطلب، به تشریح خاصیت های سیستم جامع جدید خدمات بعد از فروش گروه سایپا پرداخت و اضافه کرد: با تلاش متخصصان معاونت طرح و برنامه و همکاری دیگر ارکان سازمان، شرکت سایپایدک موفق به راه اندازی سیستم جدید خدمات بعد از فروش شد که به لحاظ تنوع محصولات مورد پشتیبانی و گستره جغرافیایی مورد بهره برداری، بزرگترین سیستم خدمات بعد از فروش در سطح کشور است.
وی افزود: باتوجه به ظهور فناوریهای جدید و در امتداد بهره برداری از این فنآوری ها در ارائه خدمات بهتر به مشتریان گروه خودروسازی سایپا، پس از یک سال و نیم تلاش، این سیستم الان به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: در مراحل اجرای این سیستم جدید، روش های ارائه و پشتیبانی خدمت باتوجه به ۲۷ سال تجربه ارائه خدمت در شرکت سایپایدک و الگوبرداری از شرکت های موفق دنیا به روز رسانی شده و در قالب سیستم جامع خدمات بعد از فروش در اختیار شبکه نمایندگی ها و مشتریان قرار گرفته است.
موسوی اظهار داشت: همچون این روش ها می توان به بازبینی در طراحی بسته خدمت مطابق با سلیقه هر مشتری اشاره نمود. در سیستم قبلی، مشتریان امکان خرید بسته خدمات طراحی شده توسط سازمان را داشتند که بعضاً جهت رفع کامل نیازهایشان مجبور به خرید بیش از یک بسته بودند اما در روش جدید هر مشتری می تواند باتوجه به نیاز خود بسته خدمت اختصاصی خودرا طراحی و خریداری کند.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به بهبود روش های ارائه خدمت به خودرو های متوقف و یا نیازمند قطعه در سیستم جدید، افزود: در روش جدید با ارائه کارتابل به ذی نفعان، امکان عارضه یابی سریع تر دلیل توقف و رفع سریع تر مشکل به وجود آمده است. همین طور با یکپارچه سازی کلیه ماژول های مورد نیاز نمایندگی ها، مشکل اختلال اطلاعاتی که بعضاً بین سیستم های جدا از هم پیش می آمد برطرف شده و سرعت انجام امور توسط کاربران بهبود یافته است.
وی با تاکید بر اهمیت صیانت از اطلاعات مشتریان و حفظ محرمانگی در سیستم جدید، اضافه کرد: با بهره برداری از به روزترین روش های توسعه رابط کاربر، امکان بهبود مستمر رابط گرافیکی و عرضه رابط کاربر پسند در پلتفرم های مختلف همچون تبلت و … در سیستم به وجود آمده است.
موسوی با بیان اینکه در این سیستم هر مشتری از یک پروفایل اختصاصی برخوردار خواهد بود، اظهار داشت: بدین سان مشتریان محترم می توانند با مراجعه به پروفایل اختصاصی خود از امکان ستاندن نوبت در پروفایل، بررسی مراحل کاری خودروی پذیرش شده، و در آینده، امکان بهره برداری از خدمات جدید بهره مند شوند.
وی با اشاره به توسعه زیرساخت مناسب جهت ایجاد امکان ارائه کلیه خدمات سیستم جدید بر روی موبایل اپ برای مشتریان و شبکه نمایندگی ها، اضافه کرد: در مراحل اجرای پروژه، زیرساخت توسعه سیستم های یکپارچه شرکت سایپایدک به وجود آمده که این مهم نویدبخش توسعه سیستم جامع تجاری به صورت یکپارچه با سیستم جامع خدمات بعد از فروش در آینده نزدیک خواهد بود. همین طور اجرای این پروژه به صورت داخلی در سازمان خدمات بعد از فروش سایپا سبب استقرار و به کارگیری روش های نوین مهندسی سیستم های اطلاعاتی و افزایش سطح دانش سازمانی در بهره برداری از روش های نوین شده است.
موسوی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این سیستم و توسعه دیگر ماژول ها در برنامه یک ساله، شبکه نمایندگی ها بتوانند از سیستم یکپارچه مدیریت نمایندگی DMS بهره برداری کنند که این مهم در تحلیل بموقع فضای کسب وکار و اتخاذ تصمیمات مناسب به جهت رونق کسب وکار کمک شایانی به مدیران نمایندگی ها خواهدنمود.
مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: معاونت طرح و برنامه علاوه بر راه اندازی سیستم جامع خدمات بعد از فروش، امسال موفق به راه اندازی سیستم جامع تجاری برمبنای ارائه خدمات پرداخت همزمان و سیستم مدیریت ارتباط با تامین کنندگان شده که این دو سیستم تأثیر به سزایی در شفاف سازی معاملات و تسریع در تامین قطعات مورد نیاز مشتریان از بهترین منابع را خواهند داشت.

1399/11/03
13:41:03
0.0 / 5
432
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
آچار a4f.ir
a4f.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آچار محفوظ است

آچار

مرکز فروش ابزار